بازار مبل در اراک
بازار مبل در اراک | فروش مبل در اراک
ژوئن 10, 2022
تجربه مبل شویی در اراک
تجربه مبل شویی با 10 سال سابقه کار در اراک
جولای 31, 2022

شستشوی تشک خوشخواب در قم

شستشوی تشک و خوشخواب در قم

شستشوی تشک خوشخواب قم شهر قم

شستشوی خوشخواب در قم یکی خدمات های مهم این شرکت خدمات است که در حال حاظر ما در شهرهای مختلف کشور در حال فعالیت هستیم. شستشوی تختخواب و انواع آن در قم به بهترین شکل با شستشو های مختلف شستشوی خشک یا شستشو با باخار و شستشوی با آب که شستشو با بخار بهتر است را با بهترین شکل انجام میدهیم. شستشوی تشک و خوشخواب در قم در منزل انجام میشود با توجه به کوچک بودن و سیار بودن دستگاه شستشو نیازی به جابه جایی ندارند، ما میتوانیم در منزل شما بهترین شستشو را انجام دهیم و هر گونه لکه و کثیفی را از روی تشک خوشخواب شما از بین ببریم. شستشوی خوشخواب در مبل شویی حسین با استفاده از دستگاه های آلمانی و پیشرفته، بدون آب ریزی به صورت بخار شو انجام میشود.  برای تمیز شدن و زد عفونی شدن تشک های خوشخواب حتما باید از دستگاه های مخصوص شستشوی (تشک) استفاده کرد، زیرا که خشک کردن تشک کار بسیار سختی است و اگر این کار به صورت درست انجام نشود امکان دارد بو و رنگ بدی به خود بگیرد. جابه جا کردن تشک هایی که وزن بالایی دارند کاری بسیار دشوار است به همین خواطر ما در خدمات های ما در قم  با فراهم کردن تمام وسایل لازم در مدت زمانی کوتاه  شستشوی خوشخواب در محل شما را انجام میدهیم تا خوابی تمیز و آرامی را داشته باشید.

انواع شستشو های تشک و خوشخواب در قم

انواع شستشو  های ما در قم (شستشوی خوشخواب قم ,شستشوی تشک تخت در منزل قم ,تمیز کردن تشک تخت قم ,شستن تشک تخت در منزل قم ,قیمت شستشوی خوشخواب در منزل قم ,شستن خوشخواب قم ,خشکشویی تشک تخت قم ,شستشوی خوشخواب کودک قم ,قیمت شستشوی خوشخواب قم ,شست و شوی تشک خوشخواب قم ,خشکشویی تشک تخت قم ,هزینه شستشوی خوشخواب قم ,شستن تشک تخت فنردار قم و قیمت شستشوی تشک خوشخواب در منزل قم است.

قیمت شستشوی خوشخواب در قم

هزینه شستن تشک با توجه به سایز و ابعاد آن قابل تعیین است. علاوه بر این انداره کثیفی تشک نیز به قیمت تشک شویی قم ممکن است تاثیرگذار باشد. برای مثال تصور کنید تشک آن قدری آلوده است که باید مراحل شستشوی آن به جای یک مرتبه، سه بار انجام شود. در این موقع مواد و انرژی و وقت زیادی صرف خواهد شد؛پس قیمت آن نسبت به شستشوی تشک با آلودگی های معمولی بیشتر خواهد بود. در هر صورت ما در مبل شویی حسین به شما بهترین خدمات مورد نیاز را با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه خواهیم داد. با توجه به اینکه شستشوی تشک از خدماتی نیست که به صورت مکرر مورد نیاز قرار بگیرد، با انتخاب بهترین خدمات می توانید از هزینه تشک شویی دوباره در فصل ها زمانی کوتاه جلوگیری کنید. در هرحال تشک مستقیما با بدن شما در ارتباط خواهد بود و در نتیجه شستشوی دوره ای آن توسط افراد کاربلد و حرفه ای اهمیت بسزایی دارد.

شستشوی تشک خوشخواب در قم

تشک شویی در قم

در چه زمانی نیاز به شستشوی تشک خوشخواب را پیدا میکنیم؟

وجود حشرات در تخت خواب: هر زمان حشره ایی به نام ساس که بزرگتر از حشره ای به نام کک می باشد روی تشک خوشخواب شما دیده شد، در همان موقع قبل از اینکه به دیگر نقاط خانه شما سرایت کند با مبل شویی حسین تماس حاصل فرمایید. این حشره ها در بافت و درز تشک ها، در پشت کاغذ دیواری ها، درز کمدها و درهای چوبی، درلابلای کارتن‌ها، قفسه کتابخانه‌ ها، مبلمان و پشتی‌ها پنهان می‌شوند و از خونِ گرم انسان و موجودات زنده دیگر که خون گرم دارند تغذیه میکند و خودشان را زنده نگه میداند. بیشتر فعالیت های حشره ساس در شب و نور کم انجام میشود و هنگامی که شما خوابیده یا در حال استراحت باشید نیش میزنند (خون شما را میخورند). ساس ماده و بالغ روی 2 تا 3 عدد تخم میگذارد که به اندازه یک میلیمتر سفید و مروارید شبیه است که برق میزند و هر ساس در طول عمر خود 200 تا 500 تخم میگذارد و تخم ها بعد از 10 روز جنین دار میشوند زمانی که طول میکشد که تخم ها باز شوند بستگی به درجه حرارت دارد.

عرق کردن بدن یا چیز های دیگر در خواب: بر روی پوست ما میلیون ها باکتری وجود دارد که برای پوست خطری یا مشکلی ندارند و هنگامی که انسان عرق میکند باکتری ها از همین تریق تغذیه میکنند به همین خواطر عرق انسان بوی بدی می دهد، این بوی بد به تشک و محل خواب انتقال داده میشود، و یکی از دلایل مهم شستشوی خوشخواب همین بوی بد انسان است.

پوست های مرده: پوست انسان دارای هزاران سلول مرده یا زنده است و در هر دقیقه تعداد نا محدودی سلول مرده از پوست انسان جدا شده و میریزد و سلول هایی که زنده اند جهت بازسازی سلول های مرده جایگزین میشوند. جمع شدن پوست های مرده بر روی تشک محل زندگی قارچ ها و باکتری ها میشود که با چشم قابل دیدن نیستند و همین باکتری ها عامل بروز بیماری های مختلفی میشوند.

لکه های مختلف روی تشک: بعضی اوقات با برخورد خوراکی ها و آشامیدنی ها  بر روی  تخت در حین مطالعه و یا استراحت لکه هایی بر روی تشک به وجود می آید یا حتی گا

هی اثر لکه خون و ادرار هم باعث زردی خوشخواب های رنگ روشن میشوند که در این زمان شما باید خوشخواب خود را شستشو دهید.

 

تشک شویی قم

مراحل شستشوی تشک خوشخواب در قم

 

شستن با آب عمر تشک را به شدت کم خواهد کرد و بوی نم در تشک بسیار نامطبوع و  آزار دهنده خواهد شد، به همین دلیل باید برای تمیز کردن آلودگی ها و لکه های تشک از تجهیزات استاندارد خشکشویی استفاده کرد. ما در خدمات مبل شویی حسین در قم این کار را با استفاده از بهترین دستگاه های تشک و خوشخواب شویی و  مجهز در مدت کمی این کار را انجام می دهیم و خوش خوابی کاملا ضدعفونی شده، تمیز، خشک و بودن هیچ گونه بوی نامطبوع نم را به شما تحویل خواهیم داد. این را هم بدانید که تشک و خوشخواب شویی حسین در قم جزو قدیمی ترین مراکز شستشوی تشک خوشخواب در قم است.

مبل شویی در قم | قیمت مبل شویی در قم ۱ شهریور ماه تابستان ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما