ارزان ترین مبل در اراک
مبل ارزان اراک | بازار مبل اراک
دسامبر 11, 2022
راهنمای خرید بهترین مبلمان در اراک | فروش مبل در اراک
ژانویه 27, 2023

تعویض مبل کهنه با نو در اراک | طرح تعویض مبل کهنه با نو در اراک

تعویض مبلمان کهنه با نو

تعویض مبل های کهنه با نو

تعویض مبل کهنه با نو در اراک ، ما مبل دست دوم و استفاده شده شما را با قیمت مناسب خریداریم. فروشگاه مبلمان حسین جهت خوشحال کردن شما مشتریان عزیز اقدام به عوض کردن مبل دست دوم شما عزیزان با مبلمان جدید تولیدی نمایندگی این فروشگاه (مبل فروشی حسین) نموده است. این خدمات صرفا به خواطر این است که مشتریانی که قصد خرید از محصولات فروشگاه را دارند ارائه می گردد به همین دلیل اول محصول های شرکت را مشاهده نموده در صورت پسند نمودن محصولی نام مدل انتخابی به همراه عکس مبل کارکرده خودتان را به ما ارسال کنید.

برای ارسال عکس مبل های دست دو میتوانید با شماره زیر تماس یا واتساپ پیام دهید.

09919360546

تعویض مبل دست دو در اراک یه سری شرایط خواصی دارد. شرایط تعویض به این صورت است که خریدار یکی ازمدل های مبلمان این فروشگاه را با هر رنگبندی مورد علاقه خود انتخاب نموده و به ما اطلاع می دهد که قیمت تمام مدل های مبل و سرویس خواب در فروشگاه مشخص شده است. تعویض مبل کهنه با نو در اراک
در ضمن عکس مبلی که قسط فروش آن را دارید را با کیفیت و با تمامی مشخصات به با ارسال نمایید.
جهت ارسال عکس از طریق موبایل به شماره زیر ارسال نمایید.

09919360546

همکاران ما با دیدن عکس قیمت پیشنهادی خود را اعلام می کنند که از قیمت مبل نو کم خواهد شد.
در صورت توافق طرفین و توافقات پرداختی، مبل درخواستی تولید شده و درب منزل شما ارسال خواهد شد و با مبل دست دوم شما عوض می شود و هزینه حمل نیز تماما به عهده فروشگاه می باشد.
پیشاپیش این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت  پیشنهادی ما برای مبل کارکرده و دست دو شما را شما مناسب بوده و ضمنا خرید شما نیز از نمایندگی می باشد که قیمت و کیفیت بسیار مناسب تری نسبت به نمایشگاه های بازار های مختلف را دارد و شما خیالتان راحت می باشد که یک برند معتبر پشتوانه محصول انتخابی شما می باشد و کیفیت محصول را تضمین کرده و خود را موظف به تامین رضایت مشتری نموده است.

جهت دریافت راهنمایی های بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ما

 

تعویض تشک نو با کهنه

تعویض تشک کهنه با نو

تعویض تشک های کهنه ی شما با تشک نو ، ما تشک دست دوم شما را به قیمت مناسب میخریم و همانند مبل با شما هماهنگ کرده و خرید و فروش را انجام میدهیم..
فروشگاه مبلمان حسین جهت رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به تعویض تشک دست دوم شما عزیزان با تشک جدید تولیدی نمایندگی این فروشگاه نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما