مبل شویی اراک
مبل شویی در شهرک نبعی اراک | تلفن شستشوی مبل+ قیمت 1403
دسامبر 7, 2023
مبل شویی خمین
مبل شویی در خمین |تلفن شستشوی مبل در منزل+ قیمت1403
ژانویه 9, 2024

خدمات مبل شویی در پردیسان قم | تلفن شستشوی مبل+ قیمت 1403

شرکت خدماتی مبل شویی در قم

شستشوی مبل در پردیسان قم

مبل شویی در پردیسان قم را میتوانید از شرکت خدماتی حسین بخواهید. با شستشوی مبل در قم به صورت تمام وقت در این شهر فعالت بسزایی دارد، ما با توجه به سابقه کاری که داریم بهترین تکنسین ها را در خدمات های خود به کار میبریم، خدمات این شرکت در تمامی شهر های اطراف است که با دستگاه های عالمانی میتواند یک شستشوی خوب عالی را برای شما انجام دهد.

خشکشویی در پردیسان قم: تمام خدمات مبل شویی و آبگیری در منزل به وسیله تکنسین های آموزش دیده و با دستگاه بدون نیاز به جابه جایی مبلمان صورت میگیرد. ما در مجموعه مبل شویی حسین با معرفی برترین پرسنل های سیار این کار از دیدگاه مشتریان در کلیه مناطق خدمت شما هستیم. شستشوی مبل انواع صندلی، انواع مبلمان از جمله مبلمان راحتی چرمی، مخمل، پارچه ای، جیر، مبلمان استیل (سلطنتی)، مبلمان ایرانی و خارجی توسط آنها صورت میگیرد.

شماره تلفن 09919360546 تماس بگیرید.

مبلمان در خانه از اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا که وسیله ای است که در خانه های شما بسیار مورد استفاده قرار میگیرند، از طرفی کودکان هم بازی کردن روی مبل ها را دوست دارند بنابر این آنها کثیف خواهند شد و از طرف دیگر همه میدانیم که این وسایل جزو وسایل زیبا و لوکس خانه است و برای دکوراسیون خانه بسیار مناسب است و حتما باید این وسایل تمیز باشند بعضی ها با کثیف شدن مبل ها آنها رو تعویض میکنند، ولی با توجه به خانه های اپارتمانی و جابه جایی سخت مبلمان نمیتوان با هر بار کثیف شدن مبل ها انها را تعویض کرد پس در این صورت شما نیاز دارید تا یک شرکت، نظافت مبلمان شما را به صورت تخصصی انجام دهد.

نظافت مبلمان در پردیسان

شستشو در این شهر را نیرو های تخصصی ما به بهترین شکل انجام میدهند و با توجه به سابقه کاری که دارد مبل های شما را میتواند به بهترین شکل بشورد و شما میتوانید با خیال راحت مبل هایتان را به ما بسپارید.
کسی که یک مبل شو خوب و حرفه ای باشد باید در نگاه اول تشخیص دهد که این مبل تمیز میشود یا خیر باید در نگاه اول بفهمد که این مبل را باید با چه مواد شوینده ای بشورد شستشوی مبل با آب بیشتر برای مبل هایی که رنگ روشنی دارد نیاز است و این مورد یک کار تخصصی نیاز دارد و باید مبل را درست شستشو دهد تا به مبل آسیبی نرسد و این کار باید به دست یک فرد با تجربه انجام شود تا کار شستشو درست انجام شود.

 

 

برخی از خدمات تمیز کاری مبل

  • شستشوی انواع مبل های زاحتی و سلطنتی (استیل) و…
  • موکت شویی در منزل (شستشوی مبل در منزل)
  • شستشوی انواع صندلی تالار، رستوران، ادارات و …
  • استفاده از دستگاه مبل شویی آلمانی
  • استفاده از مواد نانو بدون آسیب به مبلمان
  • شستشوی تشک خوشخواب در محل

 

قیمت مبل شویی در پردیسان قم

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره راحتی 40.000
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک 400٫000
نرخ شستشوی مبل نه نفره 500٫000
شستشوی مبل تک نفره 55.000
هزینه شستشوی  صندلی نهار خوری (هر عدد) 25٫000

هزینه خدمات در فروردین ماه بهار 1403

شستشوی مبل در زمستان 1402 کمی در قیمت مبل شویی تاثیر گذاشته است، در پاییز قیمت را کمی بالا برده و دلیل آن چیست؟ ادمه مطلب را بخوانید تا متوجه این موضوع شوید، چند سالی است که در قم و بیشتر شهر های ایران بارندگی کمی وجود دارد و این موضوع روی خاک های شهر ها تاثیر میگذارد و گرد و غبار ها از زمین بلند میشوند، این روز ها دستگاه ها ماشین آلات و کارخانه ها از خود مواد آلوده از خود تولید میکنند و با توجه به بارندگی کم در شهر ها این دود ها در هوا پخش میشوند و رفته رفته به داخل خانه ها وارد میشوند و وسایل خانه را بسیار آلوه و کثیف میکنند. در فصل پاییز هوا باد و گردغبار زیادی دارد و این اتفاق رو کثیفی مبل ها تاثیر دارد، وقتی که باد و باشد و ما در فصل پاییز باشیم حتما برگ های درختان میریزد و دیگر نمیتواند مقابل باد خاک و گرد و غبار بیستد در این صورت خاک و دود و گرد غبار بیشتری وارد خانه ها خواهد شد و این کثیفی روی وسایل خانه از جمله مبل ها و تشک ها و … مینشیند و ما هم برای شستشوی مبل ها و تشک ها باید از دستگاه و مواد نانو بیشتری استفاده کنید بنابر این ما در قیمت کمی در حد 5000 بالا یا پایین از شما هزینه شستشو خواهیم گرفت.

سیسمونی قم

خرید عمده سیسمونی در شهر قم

دووار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما