شرکت خدماتی مبل شویی در قم
مبل شویی در قم | تلفن شستشوی مبل در منزل+ قیمت 1403
ژانویه 20, 2024
نمونه کار مبل شویی
مبل شویی در توره | تلفن شستشوی مبل در توره+ قیمت 1403
فوریه 6, 2024

قیمت مبل شویی 1403 – هزینه شستشوی مبل در اراک

قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی اراک

قیمت مبل شویی در اراک

قیمت مبل شویی در اراک را در این مقاله خواهید دید، هزینه شستشوی انواع مبلمان در منزل با بهترین کیفیت و شستشوی اصولی توسط شرکت خدماتی حسین.

لیست قیمت خدمات مبل شویی در اراک

نرخ قیمت مبل شویی در شهر اراک در جدول زیر گفته شده، این قیمت ها در زمان پرداخت بالا تر نخواهد رفت بستگی به جنس و کثیفی پارچه مبل شما دارد و وقتی که ما روی آن میگذاریم، منابر این نگران قیمت نباشید چون احتمال پایین آمدن قیمت وجود دارد.

نوع خدمات قیمت خدمات ( به روز رسانی فروردین 1403)
قیمت شستشوی مبل 5 نفره ساده 270.000 تومان
قیمت شستشوی مبل 5 نفره تشک دوبل 300.000 تومان
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره ساده 370.000 تومان
قیمت شستشوی مبل 7 نفره تشک دوبل 400.000تومان
نرخ شستشوی مبل نه نفره ساده 480.000 تومان
شستشوی مبل 9 نفره نشک دوبل 520.000 تومان
هزینه شستشوی  صندلی نهار خوری (هر عدد) 25.000 تومان
اجرت شستشوی  مبل تختخوابشو تک نفره 100.000 تومان
اجرت شستن  مبل تختخوابشو دو نفره 150.000 تومان
اجرت شستشوی  مبل تختخوابشو سه نفره 200.000 تومان
قیمت شستن  خوش خواب تک نفره 200.000 تومان
قیمت شستن  خوش خواب دونفره 400.000 تومان
 شستشوی  کوسن یا بالشتک 10.000 تومان
اجرت شستن مبل تک نفره 60.000تومان

مبل شویی ارزان و یا بهترین مبل شویی

همه ما میخواهیم بهترین مبل شویی را با ارزانترین قیمت داشته باشیم. ما در مجموعه مبل شویی حسین در تلاش هستیم با بررسی تجربیات بسیاری از هموطنان بهترین تکنسین های مبل شویی را با قیمت مناسب در شهرهای تحت پوشش مثل اراک به شما معرفی کنیم.

 

مبل شویی

قیمت مبل شویی

مبل شویی ارزان

مبل شویی ارزان اولین فاکتور ما برای انتخاب متخصصین مبل شویی نخواهد بود. متاسفانه برخی افراد هستند که با استفاده از مواد نانو بی کیفیت قیمت های بسیار ارزان برای شستشوی مبل ارائه میکنند و مردم را به خواطر قیمت ارزان دور میزنند. این مواد با توجه به جنس پارچه، ممکن است باعث ایجاد آسیب جدی در مبل هایتان می شود. قیمت مبل شویی به چند نکته از جمله جنس و مدل مبل و همچنین نوع مواد مصرفی در شستشو بستگی دارد. برای مثال شستشوی مبل راحتی با پارچه مخمل نیاز به مقدار بیشتری مواد شوینده دارد.

چرا نظافت مبلمان با شرکت خدماتی حسین؟

مبل شویی حسین با سابقه طولانی در ارائه خدمات مبل شویی در محل با کیفیت بسیار بالا ، این اطمینان را به شما میدهد که بعد از شستشو تغییر زیادی در ظاهر مبل خود شاهد خواهید بود. ما با بررسی نظریات مشتریان در بسیاری از شهرهای ایران و بررسی سوابق تکنسین های مبل شویی، بهترین و ممتازترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. برای این کار کافیست با ما تماس بگیرید. جهت نظافت انواع مبل و صندلی در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان خواهند بود. تلاش ما ایجاد جامع ترین و بهترین مجموعه تخصصی خدمات مبل شویی سیار در سطح کشور می‌باشد.

برای شست و شو انواع مبل های استیل، مبلهای راحتی، میز و صندلی های غذاخوری و پذیرایی، انواع مبلمان های ایرانی و خارجی در منزل خود با استفاده از دستگاه مخصوص توسط پرسنل آموزش‌دیده کافیست با متخصصین مرکز سرویس و تعمیر خدمات حسین در شهر یا محله خود تماس بگیرید.

تمیز کاری مبل سیار را به متخصصش بسپار

مبل شویی ها به کمک شرکت‌ها و دستگاه‌های مخصوص‌شان وقتی کاملا رایج شد که ما ایرانی‌های سابقا عاشقق وسایلب گرم کن قدیمی مثل کرسی و پشتی متوجه شدیم مبل شویی در منزل کار ساده‌ای نیست. مدت های پیش پیشنهاد می‌شد برای شسشوی مبل در منزل از شامپو فرش استفاده کنیم. ولی اسم شامپو فروش روی خودش بود و نمیتوان این َامپو را برای مبلمان استفاده کرد. با شروع کار شرکت‌های مبلشویی این چالش‌ها را از بین برد؛ و حالا «مبل شویی حسین» اینجاست تا بهترین متخصص‌های اینکار را به شما معرفی کند؛ همچنین، به شما کمک می‌کند تا قیمت خدمات‌شان را رایگان از شرکت های مبل شویی بپرسید. تنها باید درخواست‌تان برای مبل شویی در منزل اراک ثبت کنید را ثبت کنید.

مراحل مبل شویی در منزل

به طور خلاصه شستشوی مبل در منزل شامل مراحل زیر است:

  • بررسی دقیق جنس پارچه مبل جهت انتخاب بهترین ماده شوینده
  • قبل از شست و شو استفاده از جاروبرقی جهت تمیزکاری سطحی
  • اسپری مخصوص (فوم) مخصوص بر روی تمام سطح مبل
  • توجه ویژه به لکه های سرسخت تر و در صورت نیاز استفاده از دستگاه دریلی
  • استفاده از دستگاه وکیوم مایعات قوی جهت جمع آوری مواد شوینده و آلودگی ها از اعماق مبل و خشک کردن سریع
  • نظافت نهایی برای داشتن مبلمان زیبا و خوشبو
  • بعد از شستشو مبل ها به میزان 80 تا 90 درصد خشک می‌شوند. بسته به جنس مبل حدوداً به 2 تا 6 ساعت زمان نیاز است تا به طور کامل خشک شده و آماده استفاده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما