قیمت موکت شویی
موکت شویی در قم | قیمت موکت شویی در منزل
آگوست 23, 2023
خدمات مبل شویی در اراک
مبل شویی در آقانورالدین اراک | شستشو در منزل+قیمت 1403
سپتامبر 2, 2023

مبل شویی در خیابان فارابی اراک | مبل شویی در منزل + تلفن قیمت 1403

خدمات مبل شویی در اراک

مبل شویی اراک

بهترین خدمات مبل شویی در خیابان فارابی اراک

شستشوی مبل در خیابان فارابی اراک با بهترین کیفیت برای دریافت خدمات شستشو با شماره تلفن: 09919360546 تماس بگیرید. این خدمات در منزل با دستگاه های پیشرفته دیزل آمریکایی انجام میشود و شستشو با مواد نانو مخصوص مبل شویی صورت میگیرد که توسط فرچه دریلی خیلی تمیز و پاکیزه میشود. شستشوی مبلها توسط نیرو های دوره دیده و با تجربه در کار مبل شویی خدمات شما را در شهر اراک به عهده گرفته و با بهترین کیفیت شستشو میدهند برای دریافت خدمات روی تصویر زیر کلیک کرده و سپس وارد صفحه اصلی مبل شویی حسین شوید و نکات مهم را از آنجا ببینید، همچنین در این صفحه در ویدئویی کوتاه نمونه ای از کار ما را نگاه کنید و برای دیدن نمونه کار بیشتر میتوانید به صفحه نمونه کار مبل شویی حسین وارد شده و ببیننید.

قیمت شستشوی مبل در اراک

قیمت شستشوی مبل در خیابان فارابی اراک در حال تغییر است و شما برای استعلام جدید ترین قیمت ها میتوانید روی تصویر زیر کلیک کرده و سپس قیمت های به روز را ببینید.

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره راحتی 400.000تومان
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک 400.000 تومان
نرخ شستشوی مبل نه نفره 500.000تومان
شستشوی مبل تک نفره 55.000 تومان
هزینه شستشوی  صندلی نهار خوری (هر عدد) 25.000 تومان

 

مبل شویی اراک

برای دریافت بهترین مبل شویی در اراک روی تصویر کلیک کنید

 

چرا مبل ها سالی دو بار باید شسته شود؟

حتما برای شما نیز پیش آمده است که در هنگام دراز کشیدن بر روی مبل خود و یا حتی نشستن بر روی آن برای استراحت یابرنامه های کاری و یا تماشای تلویزیون، به صورت ناخودآگاه شروع به عطسه یا سرفه کنید. شما مدام و به صورت منظم خانه خود را تمیز می‌کنید، اما وقتی به مبلمان و یا کاناپه خود نگاه می‌کنید، فرسوده و کثیف به نظر می‌رسند. شاید همین موضوع باعث شود تا به فکر تغییر آن‌ها باشید، که این یک تفکر نا درست و کاملا اشتباه است شما میتوانید مبل های خود را به بهترین شکل مثل روز اول تمیز و براق بدون هیچ زدگیی کنید ولی چطور؟! برای دریافت خدمات مبل شویی در شهر اراک روی تصویر بالا کلیک کرده و سپس با نیرو های تخصصی ما صحبت کنید.

کاهش آلرژی با شستشو و تمیز کاری مبل در منزل

کاناپه‌ها تخت ها و تشک های خوشخواب راحت اغلب جایی هستند که زمان استراحت خود را بر روی آن می‌گذرانیم. در بیشتر از مواقع کودکان اوقات خود را برای مطالعه، تماشای تلویزیون و یا در حین خوردن تنقلات در آن صرف می‌کنند. مواد حساسیت‌زا مانند گرد و غبار، کک، کپک، قارچ و باکتری‌ها و حتی رشد و به وجود آمدن موریانه در پنبه های مبل از شدت کثیفی به راحتی می‌توانند به الیاف پارچه شما نفوذ کنند، این مواد باعث ایجاد آلرژی شده و کیفیت هوای تنفسی را به شدت کاهش می‌دهند. مجموع این نکات سبب اهمیت بیشتر شستشوی مبلمان در منزل می‌شود. شستشوی مبل در منزل احتمال ابتلا به بیماری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و در نتیجه کیفیت هوای خانه شما را بهبود می بخشد و شما یک هوای پاک و خوش عطر و دکوراسیون تمی زو مرتب را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما