خدمات مبل شویی در اراک
مبل شویی در استاد شهریار اراک | شستشوی مبل در منزل+ تلفن و قیمت 1403
سپتامبر 3, 2023
خدمات مبل شویی در اراک
مبل شویی در ارگ اراک | شستشوی مبل در منزل+ تلفن و قیمت 1403
سپتامبر 3, 2023

مبل شویی در ادبجو اراک | مبل شویی در منزل+ تلفن و قیمت 1403

خدمات مبل شویی در اراک

مبل شویی اراک

بهترین خدمات مبل شویی در ادبجو اراک

شستشوی مبل در ادبجو اراک با بهترین کیفیت برای دریافت بهترین خدمات شستشو میتوانید با شماره تلفن: 09919360546 تماس بگیرید. شستشوی تخصصی مبلمان در اراک خدمات شستشوی مبل در منطقه ادبجو اراک جزو یکی از بهترین خدمات مبل شویی حسین است. پیدا کردن یک مبل شویی تخصصی در اراک مخصوصا در منطقه ادبجو اراک بعد از کثیف شدن مبل ها یک معضل است و همه هم به یک مبل شویی مطمعن و خوب نیاز دارند، توجه داشته باشید که بهترین مرکز مبل شوی و خشک شویی در ادبجو اراک مبل شویی حسین است و این موضوع را با رضایت صد درصدی به مشتریان عزیزمان در گذشته در ادامه این مطلب به شما نشان خواهیم داد. ما کاری خواهیم کرد که نگرانی شما در رابطه با شستشو و ماندن لکه و کثیفی در سطح مبلمان را دیگر نداشته باشید.

قیمت شستشوی مبل در اراک

قیمت شستشوی مبل در ادبجو اراک در حال تغییر است و شما برای استعلام جدید ترین قیمت ها میتوانید روی تصویر زیر کلیک کرده و سپس قیمت های به روز را ببینید.

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره راحتی 400.000تومان
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک 400.000 تومان
نرخ شستشوی مبل نه نفره 500.000تومان
شستشوی مبل تک نفره 55.000 تومان
هزینه شستشوی  صندلی نهار خوری (هر عدد) 25.000 تومان

تکنیک های مبل شویی در ادبجو برای انواع پارچه ها

روکش های مختلفی که در مبل به کار برده شده است در مبل شویی مهم است، در مبل شویی ادبجو انواع روکش های مختلف برای تمیز کردن مبل خود وجود دارد. در این شرکت کارکنان از مناسب ترین روش شستشو و مناسب ترین تجهیزات برای نظافت استفاده میکنند تا مبلمان شما با بالا ترین درجه استاندارد تمیز شود و همچنین هیچ گونه آسیبی به مبل وارد نشود.

مبل شستشو در ادبجو

این خدمات در منزل با دستگاه های پیشرفته دیزل آمریکایی انجام میشود و شستشو با مواد نانو مخصوص مبل شویی صورت میگیرد که توسط فرچه دریلی خیلی تمیز و پاکیزه میشود. مبل های شما اگر از پارچه های مصنوعی یا پشمی باشند باید آب با فشار زیاد و با فشار آب مستقیم وارد الیاف این نوع مبل ها شوند، بنابر این نیاز از است از تکنیک آب گرم برای از بین بردن هر نوع لکه یا کثیفی استفاده کرد. نیرو های مبل شویی در ادبجو با استفاده از دستگاه های قدرتمند و پیشرفته ای بخار و آب گرم را روی مبلمان کشیده و سپس و با دستگاه مکنده بسیار قوی 90درصد آب و رطوبت را ار روی مبل ها جذب میکند. خدمات مبل شویی تخصصی در شهر اراک  این روشی که ما به کار میبریم یک ترکیب استاندارد از موارد شوینده با گرما و حرارت مناسب برای تولید بخار است که باعث میشود تمام آلودگی های متونع مانند لکه ها، میکروب های، باکتری ها و… از بین میرود. شستشوی مبلها توسط نیرو های دوره دیده و با تجربه در کار مبل شویی خدمات شما را در شهر اراک به عهده گرفته و با بهترین کیفیت شستشو میدهند برای دریافت خدمات روی تصویر زیر کلیک کرده و سپس وارد صفحه اصلی مبل شویی حسین شوید و نکات مهم را از آنجا ببینید، همچنین در این صفحه در ویدئویی کوتاه نمونه ای از کار ما را نگاه کنید و برای دیدن نمونه کار بیشتر میتوانید به صفحه نمونه کار مبل شویی حسین وارد شده و ببیننید.

 

مبل شویی اراک

برای دریافت بهترین مبل شویی در اراک روی تصویر کلیک کنید

 

شستشو در منزل با تکنیک خشک

اگر مبل های منزل شما از پارچه های ظریف و حساس در برابر آب و رطوبت ساخته شده باشند، تمیز کردن مبل به صورت خشک بهترین کزینه برای تمیز کردن آنها خواهد بود. در این روشی که گفتیم نیرو های مبل شویی در ادبجو اراک از چند مرحله استفاده میکنند، تا مبلمان شما به صورت حرفه ای و بدون هیچ آسیبی تمیز شوند.

1 در مرحله اول باید روکش مبل را شناسایی کنند، به نوع پارچه به کار برده شده بستگی دارد که از چه نوع موادی برای شستشو استفاده شود.

2 در این مرحله مبل را برای شستشو و تمیز کاری آماده میکنیم؛ کارکنان ابتدا لکه های کثیف و عمیق را برطرف میکنند.

3 در مرحله سوم با یک دستگاه قوی و مخصوص و حرفه ای بخار را به عمق پارچه هدایت میکنیم تا تمام کثیفی های داخل مبل را با استفاد از آن بیرون بکشیم.

4 در این مرحله با استفاده از موارد شوینده مخصوص تمام میکروب ها و کثیفی ها را برطرف میکنند.

در این روش هیچ گونه آبی در مبل وارد نمیشود و کلیه مراحل شستشو با استفاده از موارد نانو انجام میشود، بنابر این اگر مبل هایی با پارچه های حساس و ظریف دارید و یا یک مبل قدیمی یادگار از قدیمی ها دارید، که کثیفی مانع زیبایی آن شده است، بدون نگرانی با کار کنان مبل شویی در ادبجو اراک تماس بگیرید و از نتیجه کاری را که قرار است ببینید لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما