راهنمای خرید بهترین مبلمان در اراک | فروش مبل در اراک
ژانویه 27, 2023
مبل فروشی در اراک
10 تا از بهترین مبل فروشی های اراک | بهترین فروشگاه های مبل فروشی
ژوئن 11, 2023

شستشوی صندلی ناهار خوری در اراک | تلفن صندلی شویی+ قیمت 1403

شستشوی صندلی ناهار خوری در اراک

برای دریافت خدمات صندلی شویی در اراک روی تصویر کلیک کنید

صندلی شویی در اراک

شستشوی صندلی ناهار خوری در اراک از دیگر خدمات ما است که میتوانید برای تمیز شدن صندلی ناهار خوری و یا صندلی های رستوران به خدمات مبل شویی حسین بسپارید. شستشو با بهترین کیفیت توسط نیرو های با تجربه و دستگاه صندلی شویی جدید و پیشرفته که متخصصین ما برای تمیز شدن و آسییب ندیدن صندلی ها از مواد مخصوص استفاده میکنند که این مواد همراه با فرچه برقی میتواند حتی سخت ترین لکه ها را از بین ببرد، شما دوستان عزیز میتوانید برای دریافت خدمات صندلی شویی در شهر اراک میتوانید روی تماس با ما زیر کلیک کنید.

قیمت صندلی شویی در اراک

قیمت شستشوی صندلی ناهار خوری در اراک را به صورت بروز میتوانید در جدول زیر ببینید قیمت ها به صورت هفته ای در حال تغییر است و این قیمت را هیچ شرکتی ندارد این جمله به این معناست که شستشوی صندلی با قیمت ارزان را میتوانید از ما بخواهید.

هزینه شستشوی صندلی ناهار خوری (هرعدد) قیمت هر عدد
صندلی یک عدد 25.000 تومان
چهار عدد به بالا 20.000 تومان
هشت عدد به بالا 18.000 تومان
شستشو تعداد بالا 15.000 تومان

 

صندلی شویی در اراک

صندلی شویی در اراک

شستشوی صندلی به چه صورت است؟

صندلی شویی یک کار تخصصی است که باید به دست یک نیروی با تجربه و حرفه ای سپرده شود زیرا صندلی ناهار خوری در اکثر وقت ها با غذا کثیف میشود و روغنی میشود ما برای تمیز کردن صندلی ها باید از مواد مخصوص استفاده کنیم تا تمام کثیفی ها را از بین ببرد. برای شستشو ما ابتدا صندلی ها را کمی خیسانده و با فرچه برقی آن را با مواد مخصوص شستشو میدهیم و سپس با دستگاه سه موتوره قوی آب و تمام میکروب و کثیفی های آن را به صورت مکش از آن جدا میکنیم پس از آن لکه های سخت را با مواد دیگری شستشو و باز هم تمام بقایای مانده را به صورت مکش از آن جدا میکنیم در آخر صصندلی کمی رطوبت دارد که در نهایت یک ساعت باید به آن زمان دهید تا کامل خشک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما