فرش و قالی شویی در اراک
قالی شویی در ولیعصر اراک | تلفن شستشوی فرش+ قیمت 1403
نوامبر 9, 2023
خدمات مبل شویی در اراک
مبل شویی در امام خمینی اراک | شستشوی مبل در منزل+ تلفن و قیمت 1403
نوامبر 22, 2023

مبل شویی در شازند | تلفن شستشوی مبل+ قیمت 1403

مبل شویی در شازند

مبل شویی در شازند

خدمات مبل شویی در شازند

مبل شویی در شازند را به بهترین ها بسپارید، بهترین خدمات شستشوی مبل در شازند مبل شویی حسین است که میتواند مبل های شازندی های عزیز را به بهترین شکل توسط بهترین نیروهای با تجربه و دوره دیده تخصصی شستشوی دهد و خدمات نظافتی را به بهترین شکل انجام دهد. اگر شما در شازند هستید و قصد شستن مبلهایتان را دارید، اگر میخواهید مبلهایتان مثل روز اول تمیز و نو شود و حتی اگر میخواهید بوی بد مبلمان کثیف از بین رود و عطر زیبایی جایگزین آن شود جای درستی آمدید، با مبل شویی حسین میتوانید مبلمان منزلتان را بی لکه و تمام لکه های قدیمی یا جدید را از بین ببرید.

قیمت مبل شویی در شازند در فروردین ماه بهار 1403

قیمت شستشوی مبل در شازند به صورت دقیق در جدول زیر نوشته شده است و شما میتوانید قبل از هماهنگی قیمت دقیق را در جدول زیر ببینید. قیمت ها در حال حاظر رو به افزایش است.

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره راحتی 400.000 تومان
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک 400.000تومان
نرخ شستشوی مبل نه نفره 500.000 تومان
شستشوی مبل تک نفره 55.000 تومان
هزینه شستشوی  صندلی نهار خوری (هر عدد) 25.000 تومان

مبل شویی در شهرک مهاجران 

مبل شویی در شازند

خدمات مبل شویی در شازند

شستشوی مبل چگونه انجام میشود؟

مبل شویی یک کار تخصصی است که باید دونفره انجام شود و هر فردی نمیتواند آن را انجام دهید زیرا ظرافت انواع پارچه مبلمان بالا است و نیاز به تجربه دارد تا بتواند بدون آسیب تمیز شود، بنابر این شما باید بدانید مبلمان را به دست چه کسانی میدهید فرد باید کارش را خوب بلد باشد تا به مبل آسیب نزند و همچنین در کنارش مبل را هم به خوبی تمیز کند. شستشوی مبل در چهار مرحله انجام میشود که میتوانید در ادامه مطلب آنها را بخوانید و سوالاتتان نسبت به شستشوی مبل برطرف شود.

مرحله اول: در مرحله اول مبلمان را مقداری نم دار میکنیم تا چرک مبل ها خیس خورده و از مبل به راحتی جدا شود. این مرحله را بعضی از همکاران انجام نمیدهند زیرا کمی وقت گیر است و از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

مرحله دوم: در مرحله دوم قبل از انجام عملیات شستشو باید مواد نانو را با آب مخلوط نموده و در مخزن مخصوص بریزیم. بعد از انجام این کار مبل را با فرچه برقی یا دستی که در شرکت های مختلف متنوه است به صورت سه تا چهار بار از صفر تا صد میشوریم تا لکه ای باقی نماند.

مرحله سوم: در این مرحله مبل باید آبگیری شود، این قسمت ما مبلمان را با جاروبرقی های صنعتی سه موتوره آبگیری میکنیم شاید برایتان سوال باشد که در آبگیری در مبل چه اتفاقی میفتد(در آبگیری کردن مبل در مبل هر مدل کثیفی کف های باقی مانده از مواد روی مبل و تمام لکه ها و به خصوص آبی که در زمان شستشو وارد پارچه مبل و ابر یا هر چیزی که در مبل است شده را بیرون میکشیم).

مرحله چهارم: در مرحله چهارم که مرحله آخر است ما لکه های باقی مانده را با شستشوی دوباره از بین میبریم، این مرحله را 80% مبل شویی های مختلف انجام نمیدهند.

مواد مخصوص مبل شویی

در مبل شویی موادی که برای شستو استفاده میکنیم بسیار مهم است. مبلمان همیشه طی مدت طولانی کثیف میشوند که حد معمول آن این است که هر شش ماه مبل یک با شسته شود که مردم به نکته اهمیت نمیدهند و مبل را سالی یک بار میشورند که این یک مدت طولانی است و کثیفی ها مثل رنگ مبل با پارچه ست شده و از بین نمیرود. اگه مواد خوب برای شستشو استفاده نکنیم کثیفی ها مبل را نمیتوان از مبل جدا کرد و میکروب مبلمان خیس شده و سپس خشک میشود به این ترتیب مبل بوی بدی میدهد و رنگ تیره به خود میگیرد. مبل شویی حسین موادی که استفاده میکند بهترین مارک است و مستقیم از کارخانه خریداری کرده تا قیمت آن ارزان شود تا ما هم برای شما مبل را ارزان تر شسته و شستشو کیفیت بالایی هم داشته باشد، در مبل شویی ما 30% هزینه ای که از مشتری میگیریم را باید به مواد بدهیم زیرا موادی که استفاده میکنیم قیمت بالایی دارد.

برای شستشوی مبل در اراک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما