شستشوی صندلی ناهار خوری در اراک
صندلی شویی در عباس آباد اراک | شستشوی صندلی ناهار خوری تلفن+ قیمت1403
اکتبر 19, 2023
مبل شویی در شازند
مبل شویی در خیابان بهشتی شازند | تلفن شستشوی مبل+ قیمت 1403
اکتبر 25, 2023

مبل شویی در خیابان امام خمینی شازند | تلفن شستشوی مبل+ قیمت 1403

مبل شویی در شازند

مبل شویی در شازند

شستشوی مبل در خیابان امام خمینی شازند

خدمات مبل شویی در خیابان امام خمینی شازند با بهترین کیفیت همراه با مواد شوینده درجه یک و عالی و نیرو های با تجربه با سه سال سابقه کار که میتوانند مبل های شما را در کمترین زمان با بهترین کیفیت شستشو دهد. اگر میخواهید مبل هایتان را با قیمت مناسب شستشو دهید میتوانید روی تماس با ما زیر کلیک کنید و از خدمات مبل شویی حسین بهترین بهره رو  ببرید.

قیمت مبل شویی در فروردین ماه بهار 1403

قیمت شستشوی مبل در شازند به صورت دقیق در جدول زیر نوشته شده است و شما میتوانید قبل از هماهنگی قیمت دقیق را در جدول زیر ببینید. قیمت ها در حال حاظر رو به افزایش است.

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره راحتی 400.000 تومان
قیمت شستشوی مبل ۷ نفره کلاسیک 400.000 تومان
نرخ شستشوی مبل نه نفره 500.000 تومان
شستشوی مبل تک نفره 55.000 تومان
هزینه شستشوی  صندلی نهار خوری (هر عدد) 25.000 تومان

مبل شویی در شازند

خدمات مبل شویی در شازند

 

مواد مخصوص مبل شویی

در مبل شویی موادی که برای شستشو استفاده میکنیم بسیار مهم است. مبلمان همیشه طی مدت طولانی کثیف میشوند که حد معمول آن این است که هر شش ماه مبل یک بار شسته شود که مردم به نکته اهمیت نمیدهند و مبل را سالی یک بار میشورند که این یک مدت طولانی است و کثیفی ها مثل رنگ مبل با پارچه ست شده و از بین نمیرود. اگه مواد خوب برای شستشو استفاده نکنیم کثیفی ها مبل را نمیتوان از مبل جدا کرد و میکروب مبلمان خیس شده و سپس خشک میشود به این ترتیب مبل بوی بدی میدهد و رنگ تیره به خود میگیرد. مبل شویی حسین موادی که استفاده میکند بهترین مارک است و مستقیم از کارخانه خریداری کرده تا قیمت آن ارزان شود تا ما هم برای شما مبل را ارزان تر شسته و شستشو کیفیت بالایی هم داشته باشد، در مبل شویی ما 30% هزینه ای که از مشتری میگیریم را باید به مواد بدهیم زیرا موادی که استفاده میکنیم قیمت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما