مبل شویی در خیابان خرم اراک
مبل شویی در خیابان خرم اراک | تلفن شستشوی مبل در منزل+ قیمت1403
ژانویه 12, 2024
شستشوی مبل در عباس آباد اراک
مبل شویی در راه آهن اراک
ژانویه 12, 2024

قالی شویی در جهان پناه اراک | تلفن شستشوی فرش+ قیمت 1403

فرش و قالی شویی در اراک

قالی شویی در اراک با بهترین کیفیت

بهترین خدمات قالی شویی در جهان پناه اراک

قالی و فرش شویی در جهان پناه اراک را میتوانید به شرکت خدماتی حسین بسپارید. قالی شویی در جهان پناه اراک یکی دیگر از خدماتی است که شرکت خدماتی حسین انجام میدهیم. در خدمات فرش شویی نیرو و دستگاه نقش اساسی در تمیز شدن فرش ها  دارد که میبایست، تکنسین این کار را به خوبی انجام دهد. در فرش شویی اراک ما بهترین دستگاه ها را به کار گرفته و سعی داریم قالی یا فرش های شما را طوری تمیز و لکه گیری کنیم که مشتری بعد از مدتی خدمات ما را در بر بگیرد و کار های بعدی را به ما بدهند. شستن قالی یا فرش در فصل های مختلف مهم است و شما باید به تمیزی آنها اهمیت دهید و بدانید شستشوی فرش یا هر چیزی اصول و قوانینی دارد و هر کسی نمیتواند آن را به درستی انجام دهد و از همه مهم تر انجام سریع کارهاست که شما میبایست بدانید فرش ها را به دست چه کسانی میسپارید، به عنوانی شما باید به آن شرکت اعتماد کنید این اعتماد در صورتی است که شما کار آنها را در جایی دیده باشید یا قبلا به آن کار سپرده باشید، بنابر این در انتخاب یک قالی شویی باید دقت کرد.

شماره تلفن و تماس: 09919360546

قیمت شستشوی فرش در اراک

در جدول زیر میتوانید قیمت ها را به صورت دقیق و بروز مشاهده کنید.

شستشوی فرش ماشینی اعلاشویی متری 16,000
شستشوی فرش دستباف اعلاشویی متری 32,000
فرش های ابریشمی اعلاشویی بازدید و قیمت گذاری
موکت معمولی اعلاشویی متری 6,000
پالاز موکت اعلاشویی متری 8,000

 

فرش شویی در اراک چگونه صورت میگیرد؟

قالیشویی حسین عضو برتر اتحادیه قالیشویی در اراک و شهرستان های مختلف است که خدمات قالیشویی و شستشوی فرش را در اراک با دستگاه های جدید اتوماتیک و پیشرفته، شستشوی چند مرحله ای با کیفیت بالا و مواد عالی را انجام میدهد. قالیشویی حسین با کادری مجرب، تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر فرش های ماشینی و دستباف شما را دریافت کرده و سپس شستشوی فرش را با بالاترین کیفیت، پس از گذشت 48 ساعت به شما تحویل خواهد داد. بهترین خدمات فرش شویی با قیمت های باور نکردنی را با فرش شویی حسین تجربه کنید. قالیشویی ما در سطح شهر اراک آماده دریافت سفارشات شما دوستان گرامی می باشد. شستن قالی و فرش نیازمند تجربه و تخصص است. تخصصی که با تجربه به دست می آید و قالیشویی ما با سال ها تجربه کنار شهروندان اراکی به خوبی این تجربه را کسب نموده است و در خدمت همشهری های عزیز است

 

فرش شویی در اراک

قالی و فرش شویی در اراک

شستشوی فرش های دستباف در اراک

فرش های دستباف که تارو پودی هنری دارند و به علت حساس بودن رنگ فرش ها و قیمت بالا، حساسیت مشتریان در شستشوی این فرش ها قطعا بیشتر خواهد بود. تضمین شستشوی فرش های دستباف و حساس بدون کوچکترین آسیب در قالیشویی ما امری اجتناب ناپذیر است.

حمل و نقل فرش

اولین تعهد ما به شما به جا بودن زمان دریافت و تحویل فرش ها می باشد. ما در زمان هماهنگ در مکان حاضر خواهیم بود و با دقت فرش ها را لول کرده (جمع کرده) و حمل خواهیم کرد. تعهد سلامت فرش در هنگام حمل و نقل از تعهدات دیگر تیم ما می باشد. هزینه حمل و نقل فرش به قالیشویی و بازگشت فرش به منزل فقط، 50,000 تومان می باشد.

برای دریافت شستشوی موکت در اراک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما