چرا باید مبلمان را بشوییم؟ 5 نکته مهم برای شستشوی مبلمان
فوریه 14, 2024
تعمیرات مبل
تعمیرات مبل در اراک | قیمت تعمیرات انواع مبلمان
فوریه 16, 2024

خدمات نظافت منزل در اراک | نظافتچی خانم و اقا کار تضمینی+ تلفن

نظافت منزل در اراک

نظافت و تمیز کاری منزل در اراک را باید به افراد مورد اعتماد سپرد، این خدمات با بهترین کیفیت با نیروی خانم و آقا انجام میشود.

فعالیت نظافت منزل با نظافتچی خانم و آقا ماهر و با تجربه که شما دوستان اراکی عزیز میتوانید برای دریافت تمیز کردن خانه در شهر اراک و حومه تماس بگیرید.

شرکت نظافت منزل حسین

همه ما با شرایط زندگی مدرن و جدید آشنایی داریم. دیگر مانند گذشته، کم پیش می آید که یک خانم خانه دار همیشه به نظافت منزل مشغول باشد و به تمامی کارهای خانه بپردازد. بدین ترتیب مشاغلی مثل کار نظافت منزل پدید آمدند تا اقدامات در خصوص تمیزکاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در اصل با پیشرفت تکنولوژی هر زمانی که شما بخواهید، بهترین زمان برای نظافت منزل خواهد بود. شرکت خدمات نظافتی حسین با داشتن کادر مجرب آماده ارائه انواع خدمات از جمله نظافت خانه های ویلایی، نظافت سالن و پذیرایی، نظافت اتاق خواب و نظافت سرویس بهداشتی و حمام و نظافت انباری، خدمات نظافت منزل تخلیه و نظافت بعد از اسباب کشی هستند. نظافت آپارتمان و خدمات نظافت آشپزخانه نیز از جمله مواردی هستند که توسط شرکت نظافتی حسین انجام می شود.

با توجه به اهمیت پاکیزگی در فرهنگ ما، درخواست کارگر نظافتچی منزل که بیشتر نظافتچی مرد یا نظافتچی زن برای سرویس نظافت خانه، روز به روز بر تعداد آن افزوده می شود. مواردی مانند مهارت نظافتچی منزل حرفه ای یا کارگر نظافت منزل خانم یا آقا و البته قیمت مناسب نظافت منزل از موارد مهمی هستند که برای گیرندگان این سرویس همواره شبهاتی ایجاد می کند.

قیمت نظافت منزل چگونه محاسبه میشود؟

· نظافت دیوارها و پنجره ها

در نظر داشته باشید که برای نظافت دیوارها و پنجره ها زمان بیشتری از نظافت معمول نیاز است. به همین دلیل قیمت نظافت منزل بر اساس پرداخت هزینه اضافی به ازای هر ساعت است. به تجربه دیده شده نظافت استاندارد به همراه شستشوی با دقت دیوارها همچنین پاک کردن پنجره ها، بیش از ۸ ساعت زمان می برد. به کار گیری از دو نیروی نظافت خانم و آقا برای تمیزکاری استاندارد و دیوارها، موجب کاهش زمان انجام کار و رضایت بیشتر خواهد شد.

· نظافت کلی منزل و لوازم

این سرویس اغلب در خانه تکانی پایان سال و یا جابجایی اثاثیه منزل درخواست و اجرا می شود که بیش از یک روز زمان می برد. کلیه خدمات در این مورد شامل: شستشوی فرش و موکت و مبل، شستشوی مبلمان و کارهایی از این قبیل است. هجرت نظافت منزل به صورت معمول شامل شستشوی مبلمان و فرش و .. نمی باشد. از همه مهم تر شستشوی مبلمان است که یک کار فوق تخصصی است و باید با دست نیروی با تجربه صورت گیرد.

برای دریافت خدمات مبل شویی در اراک کلیک کنید

· خدمات نظافت منزل استاندارد

تعرفه نظافت منزل در حالت استاندارد یا معمول شامل چه میشود؟ گردگیری وسایل و کل منزل، جمع آوری ریخت و پاش ها، جمع کردن لباس های کمد و قفسه ها، تمیز کردن آشپزخانه، جارو کردن منزل، تی کشی کف اتاق ها، نظافت و شستشوی سرویس های بهداشتی( دستشویی، حمام و..)، آینه، تمیزکاری شیر آلات و کارهایی مانند همین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما