بهترین مبل شویی
مبل شویی در خنداب | تلفن شستشوی مبل در منزل+ قیمت 1403
فوریه 7, 2024
خدمات نظافت منزل در اراک | نظافتچی خانم و اقا کار تضمینی+ تلفن
فوریه 15, 2024

چرا باید مبلمان را بشوییم؟ 5 نکته مهم برای شستشوی مبلمان

چرا باید مبل های خانه را سالی دو بار بشوییم؟

چرا شستشوی مبلمان اهمیت دارد؟ چه زمانی ما باید مبلمان را بشوریم؟ در این مقاله سعی کرده ایم به تمام سوالات شما جواب دهیم.

دلیل شستشوی مبلمان

حتما برای شما هم پیش آمده است که در زمان دراز کشیدن و خوابیدن بر روی مبل خود و یا حتی نشستن بر روی آن برای نگاه کردن تلویزیون، شروع به عطسه یا سرفه کنید. شما به طور مداوم خانه خود را تمیز می‌کنید، اما وقتی به مبلمان و یا کاناپه خود نگاهی می‌کنید، پوسید و کثیف به نظر می‌رسند. شاید همین موضوع باعث این شود که به فکر تغییر آن‌ها باشید.

بهبود بوی خانه

زندگی ما با سرعت خیلی زیاد در حال گذر است. و گاهی وقت ها ما از چیزهایی که برایمان بی ضرر به نظر می‌رسد غفلت می‌کنیم. ما ممکن است فرش‌های خانه خود را تمیز کنیم، اما اغلب از تمیز کردن مبلمان خود غافل می‌شویم و هر کسی هم نمیتواند این کار را انجام دهد، ما بیاد به دنبال یک مبل شویی تخصصی باشیم.

مبلمان اغلب محور فعالیت‌های خانه ما هستند، یعنی ما در صورت وجود مبل در خانه امکان ندارد روی زمین بنشینیم و همه مبلمان تمایل زیادی به جذب بوهای اطراف خود دارند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند انواع مختلفی از بوهای غذا، خوب یا بد را جذب کنند و پس از مدتی شروع به پخش بوی بد کنند. شستشوی مبل در منزل نقش موثری در بهبود وضعیت بوی خانه شما ایفا خواهد کرد.

کاهش آلرژی با شستشوی مبل در منزل

کاناپه‌های راحتی بیشتر وقت ها جایی هستند که زمان استراحت خود را بر روی آن می‌گذرانیم. در بسیاری از مواقع کودکان وقت خود را برای مطالعه، تماشای تلویزیون، خواب و یا در حین خوردن تنقلات در آن صرف می‌کنند. مواد حساسیت‌ زا مانند گرد و غبار، کک، کپک، قارچ و باکتری‌ها، وجود انواع موجودات به راحتی می‌توانند به الیاف پارچه شما نفوذ کنند و باعث حراب کردن مبل شوند. این نوع از مواد باعث ایجاد آلرژی شده و کیفیت هوای تنفسی را به شدت کاهش می‌دهند. مجموع این عوامل سبب اهمیت بیشتر به شستشوی مبلمان در منزل می‌شود. شستشوی مبل در منزل احتمال ابتلا به انوع بیماریها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد و در نتیجه کیفیت هوای خانه شما را به شدن بهبود می بخشد.

همچنین بخوانید: چرا باید مبل بخریم؟

5 نکته مهم برای مبل شویی

1 ظاهر خانه: مبلمان در منزل نقش اساسی در زیبا کردن خانه را دارند. با مبل شویی شما میتوانید مبلمان خود را مثل روز اول نو و تمیز کنید.

2 از بین بردن بوی بد خانه: بعد از کثیف شدن مبلمان مبل شروع به پخش بوی بد میکند و این برای شما خیلی بد است که منزل بوی بد بدهد.

3 انواع بیماری ها:  با آلوده شدن مبلمان میکروب های زیادی روی مبلمان خواهد یود و شما روی آنها میخوابید و از آنها استفاده میکنید، و آلودگی ها وارد بدن شما و سپس باعث آسیب زدن به سلامتی شما میشوند.

4 انواع حشره ها: عزیزانی که مبل ها را دیر به دیر میشورند یا اصلا نمیشورند این را بدانید که مبل بعد از کثیف شدن از خود و چوب هایی که دارد حشره تولید میکند و چوب های مبل را از بین میبرند.

5 شستشوی دیر به دیر: اگر شما مبلمان خود هر سه الی چهار سال بشورید مبلا بسیار زیاد کثی خواهد بود و مبلشو باید مبل را تا حد زیادی بشورد و این ممکن است به پارچه مبل آسیب برساند.

نموه کار مبل شویی در اراک

چرا باید مبلمان را بشوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما